کراتینین 460 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه چگونه برای درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 460 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه چگونه برای درمان

کراتینین 460 در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه، چگونه آن را درمان؟ مشخص شده است که کراتینین یک رابطه نزدیک با بیماری مزمن کلیه. با توجه به سطح کراتینین، ما می توانیم کلیه شرایط را به طور کلی است.

چرا سطح کراتینین در بیماری های کلیوی افزایش می یابد؟

بیماری مزمن کلیه را می توان به پنج مرحله بسته به سطح کراتینین تقسیم شده است. کراتینین - اتلاف سوخت و ساز بدن از عضلات است. تحت شرایط عادی، کلیه آنها را حذف از بدن در ادرار. در مرحله سوم بیماری مزمن کلیه، کلیه ها آسیب دیده، که منجر به رسوب کراتینین در بدن ما است. بنابراین، آن را خواهد داشت که سطح بالای کراتینین.

است بیماری مزمن کلیه در مرحله سوم قابل برگشت؟

3 مرحله CKD مربوط به اختلال خفیف کلیه است. در این مرحله از بیماری مزمن کلیه بسیاری از علائم آشکار رخ می دهد. این خستگی، استفراغ، کم خونی، فشار خون بالا و غیره. با درمان موثر، مرحله سوم خواهد شد در مرحله 2 تبدیل شده است.

چگونه برای درمان بیماری کلیه در مرحله سوم؟

روش درمان در بیمارستان ما، اما "درمان سموم پاکسازی"، نام دیگری برای "درمان پاک سموم از خون است."

از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است.

اگر شما می تواند سموم پاکسازی درمان در اسرع وقت را، مرحله سوم بیماری مزمن کلیه می تواند به راحتی کنترل می شود، بنابراین اجتناب از، دیالیز و پیوند کلیه. اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید با ما ترک یک پیام، و یا ارسال ایمیل asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر + 8،613،292،893،707، ما سعی خواهیم کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: